تور تایلند
تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
درباره وبلاگ


تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
نويسندگان

هتل 5 ستاره داماک میسون کور جاردین (DAMAC Maison Cour Jardin) در خیابان ابرج دبی واقع شده و 355 آپارتمان لوکس ارائه می دهد که دکوراسیونی به سبک عربی دارند و از پنجره های اتاق، داون تاون دبی کاملا نمایان است. هتل 5 دقیقه رانندگی تا ایستگاه متروی "بیزنس بی" فاصله دارد و همچنین خیابان "بی" که مملوء از رستوران ها و مغازه هاست در چند قدمی هتل واقع شده است. همه آپارتمان ها بزرگ هستد و نور مناسبی دارند و از امکانات آن ها می توان به حمام مجهز، آشپزخانه مجهز، تلویزیون، ماهواره و ... اشاره کرد. در کافه "میسون" این هتل غذاها و نوشیدنی های متنوع بین المللی موجود می باشد و این کافه با دکور زیبای خود چشم انداز تماشایی از کانال دارد.

فاصله هتل تا مرکز مالی بین الملل 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال و فواره 5 دقیقه رانندگی است و مسافران تور دبی تیر 95 می توانند از اتوبوس شاتل رایگان نیز استفاده نمایند. فرودگاه بین المللی دبی که نزدیک ترین فرودگاه به این هتل می باشد در فاصله 12 کیلومتری هتل است که ترانسفر فرودگاهی بنا به درخواست مسافران ارائه می گردد. 

آدرس:  Al Abraj Street | Business Bay, Dubai 2286, United Arab Emirates 

امکانات هتل داماک میسون کور جاردین دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، حمام ترکی، باشگاه کودکان، رستوران، نگهداری از کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

اتاق هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

استخر هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

حمام ترکی هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

رستوران هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

اتاق بازی هتل داماک میسون کور جاردین دبی

 

رستوران مکونگ دبی

 

رستوران مکونگ (Mekong) در پالم جمیرا در هتل آنانتارا واقع شده و در آن انواع غذاهای چینی، تایلندی و ویتنامی سرو می شود. طراحی داخلی این رستوران بسیار چشم نواز و شرقی است و حضور در این رستوران و طعم غذاهای شرقی آن شما را برای مدتی به آسیای شرقی برده و می توانید در شهر دبی تجربه شهرهای آسیای شرقی را نیز پیدا کنید. مسافران تور دبی 95 می توانند در فضای بیرون این رستوران نشسته و از چشم انداز برج العرب لذت ببرند.

آدرس:Anantara Hotel Dubai The Palm | Anantara The Palm Dubai ResortDubai 71607, United Arab Emirates

 

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای در هتل دارالمصیف در منطقه مدینه جمیرا واقع شده و از بهترین رستوران های تایلندی دبی می باشد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار بر قایقی تفریحی از میان آبراهی های زیبا عبور و در کنار این رستوران پیاده شد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه تایلندی مثل گوشت گاو و میگو با سس های خامه ای مخصوص و انواع سوپ ها سرو می شود. این رستوران برای 4 سال متوالی برنده بهترین رستوران آسیای جنوب شرقی دبی شده و از اینرو پیشنهاد می شود مسافران تور دبی خرداد 95 حتما به این رستوران خاص و زیبا سر بزنند.

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

مجلس غریفه دبی

 

مجلس غریفه دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در انتهای منطقه جمیرا در پارک کوچکی در سال 1955 ساخته شد.این مسجد اقامتگاه تابستانی حاکم وقت شیخ راشد بود و یک ساختمان ساده دو طبقه از گچ، سنگ و مرجان می باشد که در و پنجره‌هایی از چوب ساج دارد.طبقه اول این ساختمان یک ایوان است و در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که فرش‌ها، بالش‌ها،تفنگ، قوری‌های قهوه، چراغ‌های توری در آن به صورتی کاملا زیبا و مرتب چیده شده اند.این ساختمان دارای یک تراس نیز می باشد که مشرف به دریا است و از آن برای خوابیدن استفاده می شده است.شهرداری دبی در بیرون این بنا یک باغ اضافه کرده و برای آبیاری آن از کانال های قدیمی استفاده می کند.مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند از این بنای تاریخی و زیبا دیدن کنند.

 


مجلس غریفه دبی

 

 

میدان ماهی دبی

 

 

 

میدان ماهی دبی در مرکز شهر دبی قرار دارد و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ و بسیار زیبا وجود دارد که در منطقه دیره دبی بسیار معروف می باشد. این میدان سه خیابان اصلی صلاح الدین، خیابان بیمارستان آل مکتوم و خیابان عمر را به هم متصل می کند و هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید، مغازه ها و صرافی های بسیاری حول این میدان ساخته شده اند که مسافران تور دبی دی 94 می توانند برای چنج پول خود به راحتی از خدمات این صرافی ها بهره گیرند.

 

 

 

میدان ماهی دبی

 

میدان ماهی دبی

 

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

 

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود. در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. مسافران تور دبی زمستان 94 می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

آدرس: Gate Village, DIFC, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای (با هزینه) . 

 

 

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

 اتاق هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

استخر هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

رستوران هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

 

هتل وستین دبی مینا سیاحی

هتل 5 ستاره وستین دبی مینا سیاحی هتلی لوکس و ساحلی است که در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل 5 استخر، ساحل اختصاصی و 8 رستوران دارد. هتل دارای 294 اتاق است که مجهز به امکانات حمام، وای فای رایگان و ... می باشند. مهمانان تور دبی تعطیلات زمستان 94می توانند در اسپا این هتل به ریلکسیشن بپردازند. در این هتل زمین تنیس، مرکز ورزش های آبی و باشگاه، استخر مخصوص کودکان، بازی های ساحلی و باشگاه کودکان نیز موجود می باشد.  در رستوران های این هتل غذاهای چینی، تایلندی به صورت رسمی و غیر رسمی سرو می شود. همچنین از دیگر غذاهای رستوران های مختلف این هتل غذاهای اسپانیایی، ایتالیایی و بین المللی می باشد و غذاهای مخصوص برای کودکان نیز موجود می باشد. فاصله هتل تا ساحل جمیرا 5 دقیقه رانندگی و 20 دقیقه تا برج خلیفه و دبی مال است.

آدرس: Al Sufouh, Jumeirah, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل وستین دبی مینا سیاحی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، ماهی گیری، پینگ پنگ، موج سواری، ورزش آهای آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلبط، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل وستین دبی مینا سیاحی

هتل وستین دبی مینا سیاحی

اتاق هتل وستین دبی مینا سیاحی

رستوران هتل وستین دبی مینا سیاحی

رستوران هتل وستین دبی مینا سیاحی

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری برای میهمانان تور دبی آذر 94 می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی پاییز 94  می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برایگردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 ، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل  برای میهمانان تور دبی دی ماه 94 می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94  فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبی برای مسافران تور دبی زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

 

مطالب مرتبط:

مرکز خرید مارینا دبی

مرکز خرید مارینا دبی از مراکز خرید معروف در دبی می باشد که در منطقه ابوظبی دبی می باشد بسیار معاملات تجاری دنیا در این مجموعه می باشد و بیشتر این معاملات را نیز مسافران توردبی ایران انجام می دهند.  در این مرکز خرید شاهد تعدادی فواره هستید که از جاذبه های دیدنی شهر دبی می باشد . مسافران تور دبی لحظه آخری برای بازدید از تمام فروشگاه های مرکز خرید مارینا دبی باید چند روزی را وقت بگذارند. در این مرکز خرید انواع کالاها اعم از لباس ، کفش ، کیف ، جواهرات و وسایل برقی موجود می باشد . 

بازار طلا در دبی

بازار طلای در دبی از مهمترین بازار های طلای دنیا می باشد که معاملات بزرگ طلا در آن انجام می شود و همچنین از جاذبه های شهر دبی به حساب می رود . قابل ذکر است که 20% معاملات طلای جهان در این مجموعه انجام می شود که 65% آن توسط گردشگران تور دبی زمستان 94 و مابقی توسط اهالی دبی انجام می شود . اگر قصد خرید ندارید می توانید به بازدید بازار طلای در دبی رفته و تماشای آن لذت ببرید. از لحاظ موقعیت مکانی این بازار در مطقه الراس دیره قرار دارد . آنچه در بازار به چشم می خورد گردنبند ، النگو ، سنجاق سینه و. . . می باشد که برای گردشگران تور دبی دی ماه 94 جذاب می باشد . در زمان غروب خورشید بازار طلای در دبی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود و همچنین قابل ذکر است که قیمت طلا در این بازار نسبت به جاهای دیگر پایین تر است.

رستوران ایرانی ارسلان دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی در منطقه مطینه دبی قرار دارد و دارای فضایی آرام و لذت بخش مخصوص صرف کردن انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی که زبانزد خاص و عام است می باشد این رستوران دارای کباب های خوشمزه نیز می باشد . مسافران دبی می توانند در سفر خود با تور دبی تعطیلات پاییز 94 رفتن به رستوران ایرانی ارسلان دبی را در لیست برنامه های خود قرار دهند و خاطره ای خوش را در ذهن خود ثبت کنند.

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط:

 

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی هتلی 5 ستاره در منطقه پالم دبی می باشد که دارای بسیار زیبا و خاصی می باشد ، این هتل دارای مکانی برای گلف است که برای میهمانان هتل فراهم گشته تا با آرامش و سکوت سفری خوب را در هتل جبل علی دبی تجربه کنند برای مسافران تور دبی زمستان 94 امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری آماده گشته است . این هتل برای همه افراد با انواع سلیقه امکاناتی را فراهم کرده است و می تواند گزینه ی خوبی برای سفر شما به دبی باشد. قابل ذکر است که هتل جبل علی دبیمکانهایی شاد و مفرح را برای گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 مهیا کرده است تا آنها با خاطراتی خوش هتل را ترک کنند . 

 


هتل شرایتون کریک دبی

هتل شرایتون کریک دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در نزدیکی آبنمای این شهر قرار دارد ، این هتل دارای اتاق های لوکس و راحت می باشد که دارای به روز ترین امکانات هتلداری می باشد از امکانات هتل شرایتون کریک دبی که برای میهمانان تور دبی دی ماه 94  فراهم آمده است می  توان به ورزشگاه مجهز ، اتاق های ماساژ ، سونا ، استخر و . . . اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی آذر 94 که اتاق این هتل دارای نمایی زیبا و مشهرف به آبنمای این شهرمی باشد. فاصله این هتل تا بازار طلا 15 دقیقه می باشد و از مرکز تجاری سیتی سنتر زیاد فاصله ندارد.  

 

مطالب مرتبط:
 

رستوران های معروف دبی

رستوران آبشار دبی

 رستوران آبشار دبی

مجموعه رستوران های آبشار دبی جزو رستوران های زنجیره ای آن می باشد و اولین شعبه آن در سال 2000 در خیابان معروف آل مکتوم تاسیس شد . این رستوران دارای فضای سنتی می باشد و در آن غذاهای ایرانی و سنتی سرو می شود . طعم خوب غذاها و فضای آن باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور دبی آذر 94 برای یک بار هم که شده در این رستوران به صرف غذا بپردازند .

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

این رستوران معروف که جزو بزرگترین رستوران های زنجیره ای در جهان به شمار می رود دارای 35000 هزار شعبه در 119 کشور جهان می باشد . در این رستوران انواع فست فود های خوشمزه نظیر : همبرگر ، چیزبرگر ، مرغ ، سیب زمینی سرخ کرده ، صبحانه ، نوشابه‌ها و دسرهای مختلف ، سالاد ، ساندویچ لقمه‌ای و میوه سرو می شود .در تور دبی پاییز 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

این رستوران که مشتریا خاص خود را دارد غذاهای با کیفیتی را به دوستداران فست فود ارائه می دهد و شهرت جهانی آن نیز به خاطر طمع خوب و کیفیت بالای غذاهای آن می باشد . بسیاری از شعبات مک دونالد دارای مکان هایی برای بازی کودکان نیز می باشد . بسیاری از گردشگران تور دبی آذر 94 برای یک بار هم که شده از غذاهای این فست فود استفاده می کنند .

مطالب مرتبط:

رستوران آبشار دبی

 

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

تور دبی آذر 94

تور دبی پاییز 94

هتل ریکسوس پالم دبی

با امکانات متنوع تفریحی، تجاری  و مکانی مناسب برای تعطیلات خانوادگی با سرگرمی و فعالیت های متعدد، این هتل زیبا در مساحت به میزان  ۱۰ هکتار واقع شده هتل داری سالن های کنفرانس برای ارائه خدمات به تجار و بازرگانان است  هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم دارای ۲۳۱ اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و راحت  است.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

گشت های موجود در هتل ریکسوس پالم دبی (تورهای اختیاری): چتر بازی،بالن، گشت شهری دبی ،گشت شهری ابوظبی ،کویر سافاری ،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات ،فواره دبی در مرکز خرید دبی ،موسیقی سنتی ترکی در رستوران ،این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آذر 94 ارائه میدهد.

مرکز تندرستی و SPA:

ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور، کلاس های ژیمناستیک و ایروبیک ، مربی برای بدنسازی و تناسب اندام، حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار، کلاس یوگا و … .مسافران تور دبی میتوانند لحظات آرامی را در این هتل سپری کنند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

 مطالب مرتبط:

تور دبی آذر 94

تور دبی پاییز 94

هتل ریکسوس پالم دبی

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده ند باید بدانند پرواز با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرئه اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط دبی مهر 94

قیمت بلیط دبی اکتبر 2015

قیمت بلیط دبی آبان 94

قیمت بلیط دبی نوامبر 2015

قیمت بلیط دبی آذر 94

قیمت بلیط دبی دسامبر 2015

قیمت بلیط دبی ژانویه 2016

 

 


 

بلیط استانبول

 

پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

 

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاترك در منطقه يشيلكوي و 24 كيلومتري و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

 

بلیط استانبول با پرواز ماهان

 

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

 

بلیط استانبول با پرواز آسمان

 

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

 

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها صورت می گیرد.

 

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

 

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

 

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

 

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه صورت می گیرد.

 

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

 

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه صورت می گیرد.

 

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

 

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها صورت می گیرد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

 

  

 

مسیر تهران استانبول

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط استانبول ژانویه 2016

قیمت بلیط استانبول دسامبر 2015

قیمت بلیط استانبول آذر 94

قیمت بلیط استانبول نوامبر 201

 

رستوران های دبی

رستوران دانیال دبی

هتل های ۵ ستاره، در تهیه ی بهترین غذاها به هیچ عنوان دریغ نمی کنند. پس جای تعجبی نیست که غذاخوردن در دبی بسیار پرهزینه است. اما بدون شک این هزینه ی بالا ارزش امتحان غذاهای دبی را دارد. همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال دبی

 

رستوران حاتم طلائی دبی

اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد.دبی به خاطر توریستی بودنش دارای رستورانهای بین المللی بسیاری است این رستوران ها انواع غذاها را در اختیار گردشگران دبی قرار میدهند.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. در این رستوران بهترین غذاها با بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

 مطالب مرتبط:

رستوران دانیال دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

تور دبی آبان 94

تور دبی پاییز 94

دیدنی های دبی

دبی اسپورت سیتی دبی

این منطقه در زمینی به مساحت 4650 هکتار و در دبی لند ساخته شده است . دبی اسپورت سیتی یک منطقه زیبا و تفریحی می باشد که دارای کاربردهای تجاری و مسکونی نیز بوده و از امکانات رفاهی ورزشی بسیار مناسب برخوردار است .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند. این مجموعه از استادیوم های نوین و بی نظیری برخوردا است که از جمله می توان به : استادیوم اختصاصی کریکت ، استادیوم چند منظوره سرباز برای ورزش هایی مانند فوتبال و راگبی ، استادیوم چند منظوره سرپوشیده برای ورزش هایی مانند بسکتبال و والیبال ، ورزشگاه اختصاصی هاکی اشاره کرد .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

دبی اسپورت سیتی دبی

این مجمعه از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است که در جنوب جمیرا ویلیج و در کنار بزرگراه امارات قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه دبی حدودا 20 دقیقه می باشد همچنین این شهر در محدوده دبی لند واقع شده است و در قسمت شرقی آن پیست اتومبیل رانی فرمول 1 قرار گرفته است .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در کنار تاسیسات ورزشی این شهر امکانات اقامتی بسیاری نیز پیش بینی شده است تا گردشگران تور دبی پاییز 94 و کسانی که برای بازدید به این مکان آمده اند بتوانند مدتی را در آنجا سپری کنند .

دبی اسپورت سیتی دبی

 

دهکده غوص در دبی

این دهکده یکی از دیدنی های دبی می باشد که در نزدیکی دهانه خور و در منطقه شندغه واقع شده است . این دهکده در نزدیکی خانه شیخ سعید آل مکتوم واقع شده است که در آن زندگی و آداب و رسوم  و زندگی و فرهنگ مردم به صورت زنده به نمایش در آمده است .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. این مردمان از طریق ماهیگیری و غواصی یا استخراج مروارید امرار معاش می کردند .

دهکده غوص در دبی

در کنار این دهکده تعدادی فروشگاه و غرفه عرضه کننده صنایع دستی نیز قرار دارند که علاقه مندان تور دبی می توانند از این غرفه دیدن کنند .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

مطالب:

تور دبی پاییز 94

 

تور دبی آبان 94

دهکده غوص در دبی

دبی اسپورت سیتی دبی

هتل اسکای لایت دبی

 هتل 3 ستاره اسکای لایت در داون تون دیره واقع شده و 28 اتاق دارد که اتاق ها با رنگ های گرم دکور بندی شده و مجهز به امکانات ماهواه، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، کتری برقی و حمام هستند. هتل در چند قدمی ایستگاه متروی صلاح الدین قرار دارد که امکان دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر را فراهم می کند. مراکز خرید ریف مال و الغریر در نزدیکی هتل است و مسافران تور دبی 94 می توانند به راحتی در این مراکز خوب به خرید بپردازند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 4/8 کیلومتر است و شاتل فرودگاه با هزینه اضافی توسط هتل انجام می شود.

آدرس: Al Muraqabbat Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل اسکای لایت دبی

ماساژ، رستوران، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.

 

 

 

هتل اسکای لایت دبی

 

اتاق هتل اسکای لایت دبی

 

رستوران هتل اسکای لایت دبی

 

 

 

هتل آپارتمان 4 ستاره سیتی استی پرایم (City Stay Prime) در آلبرشا دبی واقع شده و دارای 64 آپارتمان مجهز به امکانات مدرن است. این هتل آپارتمان آشپزخانه ای مجهز به مایکروفر، توستر و یخچال می باشد. از دیگر امکانات این هتل آپارتمان یک حمام شخصی با سشوار و حوله است. فاصله هتل تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. مسافران

تور دبی 94 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Behind Mall of the Emirates, behind City Max Hotel Al Barsha1, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان سیتی استی پرایم دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی،  اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان خصوصی، وای فای رایگان در لابی.

 

 

 

هتل آپارتمان سیتی استی پرایم

 

اتاق هتل آپارتمان سیتی استی پرایم

 

استخر هتل آپارتمان سیتی استی پرایم

 

 

هتل آپارتمان 4 ستاره فرست سنترال در قسمت البرشا قرار دارد و 524 آپارتمان ارائه می دهد که آپارتمان ها دارای امکانات تلویزیون، حمام مدرن، آشپزخانه ای مجهز به مایکروفر، کتری و ... هستند. در رستوران پشت بام این هتل انواع غذاهای بین المللی سرو می شود و رستوران دیگری نیز در قسمت لابی هتل وجود دارد. فاصله مال امارات و دبی مارینا تا هتل 4/8 کیلومتر است. در 

تور دبی 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

  

آدرس: Al Barsha, Tecom, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان فرست سنترال دبی

استخر سرباز، زمین گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای، اتاق وی آی پی، آسانسور، روزنامه، پارکینگ رایگان.

 

 

هتل آپارتمان فرست سنترال دبی

آتاق هتل آپارتمان فرست سنترال دبی

رستوران هتل آپارتمان فرست سنترال دبی

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 60239
تعداد مطالب : 730
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1